sini ada review makan, festival, hObby, al-kuliah dan iklan. just enjOy it n leave a cOmment...!!
Friday, May 18, 2012
Thursday, May 17, 2012
sate seberang jaya
ketagihan untuk menikmati sate berterusan sehingga hari ini...hehehehe. pada 13 mei 2012 kami suami isteri ke seberang jaya untuk mencari sate. setelah berpusing pusing di seberang jaya, akhirnya kami jumpa juga.
terletak di lengkOk tenggiri berhadapan dengan kedai runcit dan kedai telefOn lambang maxis. gerai pacak ini terletak dihadapan dengan kedai makanan berdekatan dengan flat tuna. harga sate dalam rm0.40 secucuk. kuah dia memang Ok. ada rasa. cara masak masih cara lama menggunakan arang. juga dibekalkan timun dan bawang. sesiapa yang menggilai sate bOlehlah mencuba.
ayaq kOsOng kata; bOleh try
rating; 4 bintang
festival - kOnsert lagenda
kOnsert lagenda akan diadakan di penang internatiOnal spOrt arena[pisa], pulau pinang pada 19 mei 2012 jam 9 malam yang akan menampilkan artis seperti berikut;
suhaimi bin a rahman [amy search]
jamal ubaidillah bin ali [jamal abdillah]
shaheila binti abd majid [datO' sheila majid]
zainalabidin bin mOhamed [zainal abidin]
semua Otai ni. datanglah beramai ramai ke pisa pada sabtu ni. harga tiket rm50.00. murah beb. yang teringin nak tengok Otai-Otai ni datang ye. aku ada la dalam 4 tiket. kalau mau pm aku di facebOOk aku. heheheheheh...
ayaq kOsOng kata; kena tengOk ni...rugi kalau tak tengOk
Wednesday, May 16, 2012
seri muka dan kuih talam
minggu lalu pada 13 mei 2012 aku ke merbOk untuk hantarkan anak aku balik ke mrsm merbOk. laluan yang diambil adalah melalui jalan ke singkir kedah dan melalui jambatan singkir. sebaik saja melepasi jambatan singkir yang ada medan ikan bakar itu, arah ke merbOk kedah, ada la satu gerai pacak yang menjual kuih seri muka dan kuih talam.
hanya jual kuih seri muka dan kuih talam. memang sedap harga pun murah dalam RM1.50 saja satu pek. dan menurut pakcik tu selalunya sebanyak 200 pek berjaya dijual dalam sehari. rasa kuih ni sedikit manis tapi bolehlah untuk makan dan yang penting sedap dan murah.
ayaq kOsOng kata; kalau lalu mesti beli punya
rating; 3 bintang
festival - hari cikgu
selamat meyambut hari guru tahun 2012. juga kepada isteri ku yang seOrang guru.
ayaq kOsOng kata; teringat kat cikgu aku...
Subscribe to:
Posts (Atom)