Sunday, April 15, 2012

beriyani gam

minggu lepas aku pi makan beriyani gam di lOt 88 Sungai Petani bersama famili aku. beriyani gam dia bOlehla makan tapi kurang gam, tukang masak kena tambah gam. aku Order beriyani gam kambing. ni aku pOst gambaq dia



aku dan wife aku pun Order jugak mee bandung muar. tapi bila rasa cOmfrim pakai pes mee bandung muar yang banyak jual di kedai dan pasaraya. kalau ikut kan dia punya pes hOmemade dan special sikit. ni gambaq dia



tapi kepada anda semua yang ingin menjamu selera dengan beriyani gam dan mee bandung muar bOleh lah ke Beriyani Gam LOt 88 Sunagi Petani Kedah.


ada beriyani gam kambing, lembu dan ayam juga ada masakan lain seperti mee gOreng, nasi gOreng dan lain lain lagi,


ayaQ kOsOng kata: pi try la....bOleh kOmen sikit.....hehehehehe

No comments:

Post a Comment