Monday, May 11, 2015

mr lOb

semua dah habis...pilihanraya kecil dah habis..majlis pertabalan pun dah habis..so kita kembali kepada tOpik asal ayaqkOsOng....sabtu lepas aku dengan wife pi la try kat kedai mr lOb yang famOus tu...asal kedai di seri tanjOng pinang....tapi kedai baru kat pusat bandar bertam.





tempat di Ok sO nice...i like perabut pakai palet kayu ni...nice..nak bertenet pun Ok gak....Own by budak budak muda ni cita rasa dia berbeza sikit. mr lOb singkatan bagi lObster atau udang kara. menu istimewa dia pastinya lObster themidOr dengan harga 18.80 per 100 gram lObster... dihidang dengan salad, cream dan chess.....kita tak Order la sebab mahal...tapi kalu pi kedai ni kena la Order.



kita Order malam tu grill fish with lemOn butter sauce. harga dia 11.80. guna ikan dOry...Ok gak sedap but the butter sauce masin sikit dan butter dia bukan dari butter mahal just butter biasa la..



lepas tu kita Order lak agliO OliO speghetti. harga dia 10.80 sepinggan...ada udang..ok agliO tu maksud dia udang laut. jadi untuk bahagian pasta ni kami bagi bagus sebab memang sedap. sauce dia bukan hOmemade but bOlehlah diterima. satu lagi kepada pengurusan mr lOb tOlOng tengOk menu anda..ada yang just cut n paste...cOntOhnya pasta agliO OliO ni dia punya hidangan sekali dengan cream sauce and vegi juga termasuk dengan sliced chicken..mana ada pasta laut dicampur dengan pasta daging..just take nOte saja la pengurusan..awak tu budak business schOOl dari Uitm Arau..malu lah kawan. teman pun dari Arau gak.



makanan ketiga yang kami Order adalah striplOin steak dengan medium style...untuk uji chef kita mintak medium cOOk baru kita tau chef tu bagus ke tak..sebab nya kita boleh tengOk daging tu still juicy atau dah kering...ok my striplOin steak memang best sesedap rasa tak kering still juicy..i like...sauce dia bukan hOmemade..rasanya macam sauce blackpapper chef wan....kOrang bOleh tengok steak dia memang meleleh...



kalu makan westen fOOd ni tak try mushrOOM sup dia memang tak sah...sO kita Orang pun Order...just biasa biasa la..masih tidak mampu untuk tanding dengan LA Cafe di jalan sungai dua...



air kita Orang Order fresh Orange dan lime dengan daun pudina..yang ni aku bagi 10 bintang memang sedap tak manis tak masam..kalu pi sana aku rekemen Order minuman ini...




secara keseluruhan Ok..boleh bawa family atau gf mai sini...serving cepat dan pantas..kurang dari 7 minit...yang lain bersih tahap tinggi dan layanan pelanggan juga Ok..


ayaqkOsOng kata; nanti nak try lObster lak...

 

ayaqkOsOng bagi;



2 comments: