Tuesday, August 7, 2012

meja pengarang

salam semua. rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat berpuasa. kita dah sampai hari yang ke 18 hari ni dan malam 1000 bulan semakin hampir. sediakah kita untuk mencari malam tersebut? bagaimana persediaan anda semua?


kita perlu bersedia dari segi mental dan fizikal. dari segi mental, tinggalkan sekejab dunia, hanya 10 hari dalam setahun dan hanya 240 jam dari 8760 jam yang telah diberi....cari la abg dan kakak semua...selagi kita ada masa...bukan senang oooo nak dapat malam 1000 bulan. dari segi fizikal, pastikan anda sihat sesihatnya supaya anda dapat menjalankan ibadat anda semua. jaga makan dan minum.


tidak lupa juga, raya dah semakin hampir. kita juga jangan lupa untuk mencuci harta kita dengan fitrah yang perlu dijelaskan sebelum sembahyang raya. kepada yang berpendapatan, anda adalah wajib untuk menjelaskan fitrah anda dan keluarga anda. jangan lupe.....


akhir sekali sebelum kita bertemu di lain masa...mungkin 3 bulan lagi kOt....saya dengan ini mengucapkan selamat hari raya kepada yang beragama Islam dan selamat bercuti kepada kaum lain.


minggu ni ayaq kOsOng kata nak review murtabak beratur di seberang jaya, tao masakan cina dan beberapa review lain....juga satu videO akan dimuat naikkan, nantikan videO pertama ayaq kOsOng.....



meja pengarang
boss ayaq kOsOng

No comments:

Post a Comment