Wednesday, July 25, 2012

menu hari ke 2 ramadan - amukan mummy ciskek

hari kedua aku masih berkesempatan untuk berbuka puasa bersama family aku. bukan apa macam tahun lepas hampir separuh bulan puasa aku sibuk. kalau aku tak sibuk anak aku, huda lak sibuk dengan kelas pasal nak periksa. tahun ni rasanya kurang sikit kOt. 

hari ke 2 ramadan, mummy ciskek masih mengamuk. kali ni dia masak tempe gOreng cili, pajri terung dan sayur baby kailan. dia juga buatkan acar buah untuk aku. dan acar buah ni disimpan selama aku berpuasa. mummy ciskek juga buat rOti jala bersama kuah kari kambing, kuah kari kambing tu ada sedikit lemak tu yang makin sedap.


tempe gOreng cili


pajri terung


sayur baby kailan


acar buah


rOti jala


kuah kari kambing

ayak kOsOng kata; mummy ciskek masak memang sedap....

No comments:

Post a Comment