Tuesday, May 22, 2012

d' hOuse cafe'

d' hOuse cafe terletak di 74 jalan tenggiri seberang jaya, butterwOrth. sebuah rumah yang telah diubah suai menjadi cafe'. terletak di laluan utama iaitu jalan seberang jaya berdekatan dengan essO seberang jaya. kalau malam lagi senang nampak kerana dihiasi dengan lampu lip lap yang warni warni.









kami sekeluarga sampai d' hOuse cafe' ni pada 20 mei yang lalu. bila sampai tak ada Orang. wife i kata mesti tak sedap tak ada Orang.

i kata sabar sat. kita Order dulu kalau tak sedap tak pa janji kenyang. kami mula la Order. untuk minuman kami Order nescafe ais, Oren jus, apple jus dan ayaq kOsOng, air suam dan teh O ais limau. untuk makan kami Order ikan siakap stim limau, daging merah dan kangkung belacan.







secara keseluruhan memang sedap. betul kata pepatah dOn't jugde the bOOk by it's cOver. daging merah sunguh sedap dan terasa daging ia tak disalai (kira salai la). dah tu pedas lak, bertambah sedap jadinya. kangkung belacan dia terasa pedas dan terasa belacan dia. baru best rasa seperti wife aku masak....hehehehe. ikan siakap dia pun sedap. kuah limau stim dia memang terasa. anak aku yang nombor dua sampai hirup kuah dia. sedap sangat dia kata. tak mahal kira boleh tahan la. aku rabak dalam rm60.00 ringgit sahaja.



ayaq kOsOng kata; boleh ulang ni. ajak kengkawan datang....



rating; 4 bintang....sedap bagi 4 bintang kenapa ye?...layanan tak berapa best...tanya 1 jawab 1.


No comments:

Post a Comment