Monday, May 7, 2012

hielO-nOt just ice cream

ahad 29 april anak gua nak tengok battelship. jadi beramai ramai la kami ke pawagam pada hari tu. jadi kami sampai awal terus cari makan. wife aku kata jangan cari makan yang berat berat...dah malam. jangan makan banyak. ternampaklah aku akan kedai makan hielO ini.

 

hielO-nOt just ice cream adalah kedai yang terletak di mega mall prai bersebelahan dengan mega cineplex. kedai berada di tingkat 4 dan biasanya kedai didalam shOpping mall ni semuanya bersih bersih.



jadi bila dah duduk, mula la Order. my wife Order baked cheese meat ball, anak aku masing masing curry ramen with chicken, chicken ramen dan pOtatO cheese. aku pulak biasala mesti ada nasi punya, kalau tak, bOleh mati OOOOOO....aku Order baked rice with cheese....naik sekilO berat aku.









dah Order makan kena lak Order air...aku macam biasa ayaq kOsOng aje.....anak aku mulalah dengan mengOrder lime jus yang gelasnye tinggi gileee dan kiwi jus yang gelasnye besar gile....





secara keseluruhannya rabak juga pOket aku..ni dah kena buat lOan bank rakyat lak...hehehehehehe....kedai hielO ni bersih dan servis dia ada sikit lambat tapi masih bOleh dimaafkan kerana masih bOleh membuang masa dengan melihat atau menOnton prOmO wayang yang ditayang melalui skin tv yang ada didalam kedai ini.

 

ayaq kOsO kata; nanti nak kena pi balik..nak try ice cream lak


rating; 3 setengah bintang.....


No comments:

Post a Comment