Tuesday, April 14, 2015

hOt FM hOt jam

hOt FM hOt jam bakal berlangsung pada 18 April 2015 di Juru AutO City, Pulau Pinang dengan barisan artis yang pOpular masa kini Saksikan secara langsung persembahan mantap Oleh Dayang Nurfaizah bersama juara mentOr musim terbaharu iaitu Azmir, Awi Rafael, Altimet, FOrteen serta pemenang PrOjek Muzik musim pertama iaitu Hani & Zue. Turut sama menambahkan suhu termometer hOt jam adalah band Bunkface dan Akim & The Majistret. Selain itu, Shae penyanyi asal IndOnesia turut turun padang untuk menghiburkan pengunjung pada petang tersebut. Bagi peminat Faizal Tahir yang merindui persembahan agresifnya, penyanyi itu juga akan turut bersama untuk memukau hati pengunjung hOt jam nanti.

 

Di situ juga, pengunjung berpeluang utnuk berinteraksi secara langsung dengan barisan penyampai radio hOt FM yang terdiri daripada muka baharu dan lama seperti Fara Fauzana, AG, Ikhwan, Deen, Fizie, Haziq, Liza serta juara PrOjek RadiO, Tun Nadia. Sessi OB (siaran langsung) ini akan bermula pada jam 2petang dan berakhir pada jam 4 petang.

Bagi mereka yang berada di luar kawasan utara tanahair ataupun yang tidak berekesempatan untuk turut merasai kemeriahan hOt jam, mereka boleh mendengarkan siaran langsung kOnsert terssbut melalui frekuensi hOt FM seluruh Malaysia.

 

Nantikan kehangatan pecah pentas hOt jam daripada barisan artis serta penyampai hOt FM pada 18 April 2015 di Juru AutO City, Pulau Pinang dari jam 2 petang hingga 7malam. Simpan tarikh tersebut untuk janji temu anda bersama hOt FM...InfOrmasi lanjut dan terkini mengenai hOt jam ini bOleh didapati melalui laman media sOsial rasmi iaitu hOtfm976 bagi FacebOOk, Twitter dan Instagram. 

 

 

 

ayaqkOsOng; jumpa disana...disana...disana

No comments:

Post a Comment